LÓXICO-MATEMÁTICA

CONTEO DE MONSTROS

DESCARGAR

CONTEO




TORRE DE NÚMEROS


 
RECTA NUMÉRICA

DOMINÓ DE OUTONO



SERIES DE CORES CON PINZAS



RECTAS NUMÉRICAS




PROPOSTAS DE TRABALLO COAS RECTAS NUMÉRICAS

PROPUESTAS DE TRABAJO CON LAS RECTAS NUMÉRICAS

CONSTRUCIÓN CON PAUIÑOS



E ti, qué podes construir?

Y tu, ¿Qué puedes construir?

DOMINÓ DE PERSOAXES DE CONTOS


DESCARGAR

DOMINÓ DE CORES




PARELLAS MATEMÁTICAS


PARELLAS MATEMÁTICAS. Todos os números do 1 ao 9 teñen o seu mellor amigo co que suman 10.

PAREJAS MATEMÁTICAS. Todos los números del 1 al 9 tienen a su mejor amigo con el que suman 10.


BLOQUES LÓXICOS



Un recurso para o tratamento da lóxico matemática e as formas xeométricas, que nos permite: clasificar en base a varias variables, construir, seriar, clasificar, buscar similitudes e diferenzas...

Un recurso para el tratamiento de la lógico matemática y las formas geométricas, que nos permite: clasificar en base a varias variables, construir, seriar, clasificar, buscar parecidos y diferencias...



TARXETAS DE CONTEO: VERÁN


DESCARGAR

DOMINÓ DE FORMAS XEOMÉTRICAS




CONTEO "FLORA GALEGA"


Proposta de conteo coa temática "flora galega".

Propuesta de conteo con la temática "flora gallega".


SÓLIDOS XEOMÉTRICOS



Material para o tratamento das formas xeométricas. 
Asociación dos sólidos xeométricos con elementos da vida cotiá.
Recurso elaborado por @creciendoconmontessori e dispoñible na web www.creciendoconmontessori.com

Material para el tratamiento de las formas geométricas.
Asociación de los sólidos geométricos con elementos de la vida cotidiana.
Recurso elaborado por @creciendoconmontessori y disponible en la web www.creciendoconmontessori.com


PROPOSTAS CON TAPÓNS




PROPOSTAS CON TAPÓNS. Seriación, clasificación e creación artística.

PROPUESTAS CON TAPONES. Seriación, clasificación y creación artística.

NOME-GRAFÍA-CANTIDADE



NOME-GRAFÍA-CANTIDADE. Unha proposta de asociación.

NOMBRE-GRAFÍA-CANTIDAD. Una propuesta de asociación.

PROPOSTA DE LÓXICO-MATEMÁTICA CON TAPÓNS


PROPOSTA DE LÓXICO-MATEMÁTICA CON TAPÓNS. Un recurso reciclado para a relación grafía-cantidade.

PROPUESTA DE LÓGICO-MATEMÁTICA CON TAPONES. Un recurso reciclado para la relación grafía- cantidad.

RESAQUES DE MONTESSORI




RESAQUES DE MONTESSORI. Un recurso elaborado por @creciendoconmontessori que encontraredes en www.creciendoconmontessori.com. Na mesma web existe un tutorial para a elaboración dos propios resaques. Moi recomendable.

RESAQUES DE MONTESSORI. Un recurso elaborado por @creciendoconmontessori que encontrareis en  www.creciendoconmontessori.com. En la misma web existe un tutorial para la elaboración de los propios resaques. Muy recomendable.





CARTAS DO MONSTRO DE CORES


Cartas do monstro de cores para o tratamento da lóxico-matemática: seriacións, clasificacións, ordenación...

Cartas del monstruo de colores para el tratamiento de la lógico-matemática: seriaciones, clasificaciones, ordenación...

Elaboradas por: mipequenorinconcristina.blogspot.com 

REGLETAS E POLICUBOS


Unha proposta lóxico matemática para guiar aos nenos/as na comprensión do número.

Una propuesta lógico matemática para guiar a los niños/as en la comprensión del número.

AS CASIÑAS DOS NÚMEROS




As casiñas dos números son un recurso moi dinámico para o tratamento da secuencia numérica e as decenas e unidades.
A plantilla foi creada pola mestra Laura Machán, do blogue http://auladelamaestralaura.blogspot.com/.

Las casitas de los números son un recurso muy dinámico para el tratamiento de la secuencia numérica y las decenas y unidades.
La plantilla fue creada por la maestra Laura Machán, del blog http://auladelamaestralaura.blogspot.com/.


RECTA NUMÉRICA


A recta numérica é un recurso polivalente para o tratamento da lóxico-matemática na aula.

Proposta: Aprendizaxe vivencial da suma e resta.
-Lanzamento do dado.
-Desprazamento do alumno/a tantas caixas como corresponda.
-Lanzamento da moeda: suma ou resta.
-Desprazamento adiante ou atrás tantos números como o mestre/a indique.

La recta numérica es un recurso polivalente para el tratamiento de la lógico-matemática en el aula.

Propuesta: Aprendizaje vivencial de la suma y la resta.
-Lanzamiento del dado.
-Desplazamiento del alumno/a tantas casillas como corresponda.
-Lanzamiento de la moneda: suma o resta.
-Desplazamiento hacia adelante o hacia atrás tantos números como el maestro/a indique.

No hay comentarios:

Publicar un comentario