Un recurso lúdico para o tratamento da
orientación espacial. O desenvolvemento das tarefas de creación de planos e
representación de espazos debe ser progresivo.
Proposta de secuencia:
-Representar obxectos situados enriba dunha
mesa.
-Representar obxectos situados nunha aula sobre
un plano con puntos de orientación marcados.
-Representar a aula sen puntos de orientación
previamente marcados.
-Creación de mapas mentais máis complexos:
camiño da casa á escola...
Un recurso lúdico para el tratamiento de la
orientación espacial. El desarrollo de las tareas de creación de planos y
representación de espacios debe ser progresivo.
Propuesta de secuencia:
-Representar objetos situados encima de una
mesa.
-Representar objetos situados en un aula
sobre un plano con puntos de orientación marcados.
-Representar el aula sin puntos de orientación
previamente marcados.
-Creación de mapas mentales más complejos:
camino de casa a la escuela...
No hay comentarios:
Publicar un comentario